Nieuws

Blijf op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen, persberichten, opmerkelijke gebeurtenissen en boeiende verhalen van het Huygens Museum.

Als je specifieke vragen hebt of beeldmateriaal nodig hebt, neem dan contact op met Roos de Graaff, onze evenementmanager, via het algemene nummer 070-3872311 of via events@huygensmuseum.nl.

Nieuwe huisstijl en website Huygens Museum!

Het Huygens Museum lanceert een nieuwe huisstijl en website! Vanaf 7 juni worden de bezoekers van het museum digitaal ontvangen in een geheel vernieuwde omgeving én met een nieuw logo. Het eigentijds logo is ontworpen door Studio Berry Slok en ontleend aan de grafische lijnen van een portret van Constantijn Huygens, de naamgever van het museum.

Met het logo en het eigentijdse kleurenschema van de nieuwe huisstijl presenteert het museum zich op een duidelijke en aantrekkelijke manier aan bezoekers. De website verbetert de gebruikerservaring en biedt alle relevante informatie over tentoonstellingen, evenementen, educatieve programma’s en de mogelijkheden tot verhuur – zoals voor huwelijken en vergaderingen.

Met de vanzelfsprekende navigatie voor zowel desktop als smartphone, past de nieuwe website perfect bij de missie en visie van het Huygens Museum: geschiedenis, kunst en wetenschap komen samen op twee historische locaties in de binnenstad van Voorburg. Op Hofwijck en in het Notarishuis kunnen de bezoekers de eeuwenoude geschiedenis van de regio leren kennen, online kunnen onze gasten zich voorbereiden op een bezoek.

Neem nu een kijkje op de website en ontdek wat het Huygens Museum allemaal te bieden heeft. We verwelkomen je graag online én in het museum!